ParamKart işlem hacmini yüzde 310, işlem adedini yüzde 72 artırdı.
Finansal teknolojiler branşının lider kuruluşlarından Param, sunduğu avantajlar ve çözümlerle keyifli bir alışveriş deneyimi yaşatmayı hedefleyen ParamKart ürünü ile Kasım ayının kampanya günlerinde fark yarattı. Birçok markada nakit geri ödeme avantajıyla harcarken tasarruf sağlayan ParamKart, Kasım ayında kullanıcıların alışveriş keyfini ikiye katladı.
En çok harcama yapan sektörler
Açıklanan bilgilerde büyüme oranlarının yanı sıra kullanıcıların ParamKart ile en çok harcama yaptığı şubelere de yer verildi. Buna göre Kasım ayında ParamKart ile en fazla harcama Bakkallar ve Süpermarketler bölümünde yapıldı. Servis İstasyonları, Yemek Yerleri ve Lokantalar, Muhtelif Gıda Mağazaları ve Fast Food Mağazaları en çok harcama yapılan segmentlerin ortasında yer aldı. ParamKart ile en fazla sayıda işlem de birebir bölümlerde yapıldı.
ParamKart’ın en çok alışveriş yaptığı iller arasında İstanbul ilk sırada yer aldı. Alışveriş şampiyonu İstanbul sırasıyla; Bunu Ankara, Bursa, Kocaeli ve İzmir illeri izledi.
Kullanıcılar; Seçilen bölümlerde “11.11” gününe özel Mor Fırtına kampanyası, 18-30 Kasım Nakit İade Günleri ve 24-30 Kasım marketlerde geçerli kampanyalardan faydalandı.
ParamPOS’un işlem sayısı ve hacmi büyüdü
ParamPOS çalışmasında bir önceki yılın aynı dönemine göre işlem sayısında yüzde 240, işlem hacminde ise bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 313 artış sağlandı.
ParamPOS ile en çok harcama yapan şubeler; Pazar Yerleri, Marketler ve Alışveriş Merkezleri, Eğitim ve Hizmet Şubesi, Elektrik-Elektronik Eşya ve Bilgisayar olurken en çok satış yapılan ilk beş kategori birebir sıralandı.
Türkiye genelinde alışveriş yoğunluğunun yaşandığı kasım ayında en fazla işlem Cuma günleri yapılırken, en fazla işlem saat 14.00 olarak kaydedildi. Harcamaların yüzde 75’i tek seferde, yüzde 25’i taksitle yapıldı.
“Kampanyalarımız ve marka işbirliklerimizle kullanıcılarımızın her zaman yanında olmaya çalışıyoruz”
Param CEO’su Emin Can Yılmaz, Kasım ayı kampanyalarında ParamKart ve ParamPOS ile sağlanan büyümeyi şöyle değerlendirdi: “Tüm dünyada ve ülkemizde merakla beklenen ve kullanıcılara avantajlar sunan kasım ayı kampanyaları büyük bir trend haline geldi. Özellikle e-ticaret segmentinin hareketli olduğu ve tüketici alışkanlıklarının değiştiği bu dönemde alışveriş süreçleri de zirvede. ParamKart ve ParamPOS gibi yenilikçi ürünlerimizle kampanyalar ve marka işbirlikleri ile kullanıcılarımızın her zaman yanında olmaya çalışıyoruz. Slogan olarak belirlediğimiz ‘More Than Money’i sizlere sunmak amacıyla bu yıl da kasım ayına oldukça iyi hazırlandık. Kullanıcılarımızın yüzünü güldürmeyi hedeflediğimiz kampanyalarımız ile çalışmalarımızın performansını geçen yılın aynı dönemine göre önemli ölçüde artırdık.”
Bu tür dönemlerin ekonomiye canlılık getirdiğini dile getiren Emin Can Yılmaz, Param’ın kullanıcıların hayatını kolaylaştıracak uygulama ve hizmetler sunmaya devam edeceğini sözlerine ekledi.